Novus_sidhuvud2

referenser

Peter is probably one of Europes best Key Account Managers within the media industry. Energy, people skills and "Win Win" thinking makes it a pleasure to do business with him."

Petter Nylander
Global CEO, Universum Group

Vår utbildning hos Novus Kunskap har verkligen lyft vår snittintäkt per kund till helt oanade höjder. Novus fick oss att förstå hur vårt geniuna intresse för kundens bästa också leder till merförsäljning. Efter kursen har vi nöjdare kunder, mer motiverade medarbetare och högre intäkter.

Merit Bertilsson
Make Up Store - Eskilstuna

Försäljning är i grunden väldigt enkelt och kan samtidigt bli väldigt svårt... Många säljare och andra med säljande roll missar omedvetet viktiga steg i försäljningen som skulle ha underlättat arbetet och gett ett avsevärt bättre slutresultat, både för kunden, säljaren och företaget! Bestseller är en mycket välskriven och läsvärd bok, den tar upp de grundläggande faktorerna kring framgångsrik försäljning på ett enkelt och tydligt sätt. Detta kryddat med relevanta och intressanta intervjuer med människor som delger sina tips på vad som krävs för att lyckas bli en Bestseller. Jag är övertygad om att mellan raderna och med en uns av egen självkritik kan alla säljare, oavsett nuvarande prestationsnivå, bli ännu proffsigare i sina kundmöten! "
 
Michael Gabrielsson

Säljansvarig IFL Executive Education In Company och tidigare säljkonsult

När vi träffade Novus första gången undrade vi hur detta skulle kunna hjälpa oss. Efter avslutad utbildning, har vår försäljning ökat med flera hundra procent. Novus är det bästa som har hänt vårt företag.

Lotta Adolfsson
Delägare - Studio 56

Peter har varit oss behjälplig i att skapa en struktur för försäljning av våra komplexa tjänster. Via sin breda erfarenhet och genuina förståelse för kundprocessen, så har vi fått en mer framåtlutad och fokuserad säljprocess som vi ständigt skördar frukterna av. Vi säljer i en takt att vi får svårt att leverera, det är ett drömscenario.

Peter Alberius

VD Ytkemiska Institutet - (YKI är idag en enhet inom SP)

Novus Kunskap hjälpte migatt förstå hur jag ska prioritera bland mina kunder. Jag har succesivt ökat priserna och fokuserat på de kunder som är mig mest trogna. Jag får mer betalt, får nöjdare kunder och har ett bättre liv.

Ann Zetterberg

Livsgnistan